Recension: Max Factor Excess Volume Extreme Impact Mascara

 
 
 
Lovar:  Excess Volume Extreme Impact Mascara har en optimal kombination av extrem volym och intensivt svart lackblank effekt som ger exceptionellt svarta fransar med volym.
 


Volym: Extrem volym är definitivt en överdrift. En ren lögn, skulle jag säga. Den första borsten separerar dock fransarna otroligt fint, men jag saknar volymen.
 
Färg: tja, hur svart kan en mascara bli? Fransarna blir svarta - inte grå, inte bruna - men inte alls lackade. Jag ser inte alls att mina fransar blir särskilt glansiga efter steg 2.
 
Längd: Fransarna får en helt okej längd, även om jag väntade mig mer dramatiska resultat! Dock utlovar Max Factor inte någon extrem längd, så det drar inte ner betyget.
 
 
 
 
Sammanfattning: En okej vardagsmascara som tyvärr inte håller vad den lovar. Steg 2 ger inte alls någon lackad finish, utan tufsar snarare till fransarna. Den otroligt tjocka tuben känns klumpig tillsammans med de korta skaften. Jag förväntade mig mycket mer av den här mascaran!
 
Betyg: 2/5
 
♥  ♥ ♥ 


Du har väl inte missat att jag bytt blogg? Klicka här för att komma till min nya sida!



ADARAS Blogazine

Håller med dig!

Svar: Himla trist, jag hade rätt höga förväntningar!
Rebecka C

2014-04-12 17:06:12
URL: http://adaras.se
Julias skönhetsblogg

Kul att se hur annorlunda en mascara kan vara på olika fransar. På mig funkar den jättebra! :) Jag upplevde att den blev bättre när man övat några gånger :)

Svar: Så blev det inte för mig, har verkligen försökt få bra resultat med den här! Men som sagt, det är alltid individuellt :)
Rebecka C

2014-04-12 17:28:52
URL: http://juliaaberglunds.blogg.se
sanna

vilket roligt inlägg:D gör fler recensioner på mascaror om du kan:)

Svar: Ska absolut försöka få upp fler! Har bl.a. recenserat They're Real! från Benefit tidigare om du är intresserad av mascaror :)
Rebecka C

2014-04-12 18:30:22
URL: http://zinja.blogg.se/
Afrodite Edreflo

åh har också testat den där, blev otroligt besviken då den utlovade så mycket :/

Svar: Ja, riktigt trist att den är en sån besvikelse!
Rebecka C

2014-04-12 23:11:36
URL: http://affys.se/
anna

Kan du inte skriva en recensioner på mascaror som du kan tipsa om är bra.

alltid kul att läsa hur bra produkterna är.

Svar: Absolut! Det kommer upp under veckan som kommer :)
Rebecka C

2014-04-13 11:47:38


Namn


E-mail (publiceras ej)


Blogg/hemsida


All spam raderas.
Mina bilder och min design redigeras i
Photoshop CS6.
Jag är
inte intresserad av frågestunder eller tävlingar.




Spara uppgifter
Trackback