Vad vill ni se mer av?

Ja, som rubriken lyder. Vad vill ni se mer av här i bloggen?
 
Recensioner, pictorials, tips och så vidare ... kommentera! Tips på sminkningar etc är också  välkomna :)
 
 


Du har väl inte missat att jag bytt blogg? Klicka här för att komma till min nya sida!



ADARAS.se - Where blog meets magazine!

Recensioner och tips tycker jag är jättekul :D

Svar: Är det några speciella produkter/typer av produkter du vill se bli recenserade så säg till! :)
Rebecka C

2014-03-16 01:19:02
URL: http://adaras.se
Anonym

Hur man sminkar sig eyeliner , och tips på bra smink att ha i sminkväskan , hur man fyller i ögonbrynen med penna tillex

2014-03-16 11:45:12
Kaka - Simsing.blogg.se

Recensioner och tips!

Svar: Vill du ha recensioner på nån speciell produkt så säg till :)
Rebecka C

2014-03-18 17:09:45
URL: http://simsing.blogg.se/


Namn


E-mail (publiceras ej)


Blogg/hemsida


All spam raderas.
Mina bilder och min design redigeras i
Photoshop CS6.
Jag är
inte intresserad av frågestunder eller tävlingar.




Spara uppgifter
Trackback