All black

Inspirerad av Tiffanys snygga kollage
 
 
Svart är en så tidlös och snygg färg som passar både till vardags och fest. Tunga sotningar, enkla eyeliners, dramatiska läppar ... svart kommer alltid att vara modernt!
 
Hur använder ni svart smink?


Du har väl inte missat att jag bytt blogg? Klicka här för att komma till min nya sida!



Lexie

Jag använder svart eyeliner och mascara men kan även använda svart nagellack:)

Svar: Svart eyeliner är såå snyggt :)
Rebecka C

2014-04-08 15:27:35
URL: http://lifeoflexie.blogg.se
Ida ☯ the sky under the sea

Svart är bästa färgen! Skulle vilja ha ett nytt svart läppstift, det jag har nu känns så... B. Haha. :)

Svar: Åh, vad coolt med svarta läppar!
Rebecka C

2014-04-08 16:56:20
URL: http://theskyunderthesea.blogg.se/
Johanna

Kan du tipsa om nån riktigt bra svart ögonskugga? Tycker det kan vara svårt att hitta!:)

Svar: Absolut! Det kommer upp ett inlägg senare idag :)
Rebecka C

2014-04-08 22:56:40
anna

Kan du inte tipsa hur man kan måla eyeliner så det blir bra över och under ögat ? vad som är bäst att ha penna eller pensel att måla med ?

Svar: Absolut! Det kommer upp ett inlägg om det imorgon :)
Rebecka C

2014-04-09 15:05:23
Julia

Fin blogg du har!! :D

Svar: Tack snälla!
Rebecka C

2014-04-17 12:55:11
URL: http://julias.me


Namn


E-mail (publiceras ej)


Blogg/hemsida


All spam raderas.
Mina bilder och min design redigeras i
Photoshop CS6.
Jag är
inte intresserad av frågestunder eller tävlingar.




Spara uppgifter
Trackback