Dior Trianon Collection

 
Alltså åh.
 
Jag gråter blod när jag ser Diors senaste vårkollektion; så otroligt ljusa och vackra produkter till ett så högt pris. Jag har inte ens råd med det lilla fina nagellacket på 200kr med en Londonresa väntande i februari, och det skär i hjärtat när jag tänker på det. Jag behöver den klara, ljusblå färgen! Och hur söt är inte paletten? Hade lyckats med så fina vårlooker om jag hade haft den. Och läppstift och primers kan man bara inte ha för många av.
 
Någon gång i år ska jag köpa något riktigt dyrt smink till mig själv. Från typ Dior, eller Chanel, eller vad som helst. Bara det är dyrt; jag behöver unna mig det. Budgetsmink är underbart, men det hade varit kul med en lite finare produkt på sminkbordet.
 
Äger ni någon produkt från Dior, eller något annat lite dyrare märke?
 
// I absolutely adore the latest spring collection from Dior! Beautiful pastel colours and I would kill to get anyone of the products above.


Du har väl inte missat att jag bytt blogg? Klicka här för att komma till min nya sida!



Tia

Åhhh det hade inte varit fel alltså! Så härliga färger! :D

Svar: Eller hur? Jag älskar pastellsmink!
Rebecka C

2014-02-05 01:49:44
URL: http://Tiamaria.blogg.se


Namn


E-mail (publiceras ej)


Blogg/hemsida


All spam raderas.
Mina bilder och min design redigeras i
Photoshop CS6.
Jag är
inte intresserad av frågestunder eller tävlingar.




Spara uppgifter
Trackback