Smink för under 60 kr

 
Make Up Academy är en brittisk hemsida med massor av smink till otroligt låga priser! Allting på bilden kostar mindre än 60 kronor (det dyraste, fixingsprayen, kostar drygt 53 kronor!) och så är det också med det mesta på hemsidan som ni hittar HÄR.
 
MUA skickar över hela världen, till Europa är frakten ca 53 kronor, inom fem arbetsdagar. Betalning sker via PayPal och man har även en ångervecka på 7 dagar då man kan skicka tillbaka oöppnade förpackningar om man ångrat sig.
 
// The British website muastore.co.uk allows you to buy really cheap makeup. Everything in the collage above is less than $9! MUA ships worldwide, and has a cooling-off period of 7 days. That means you can send unbroken packages back if you would change your mind.


Du har väl inte missat att jag bytt blogg? Klicka här för att komma till min nya sida!





Namn


E-mail (publiceras ej)


Blogg/hemsida


All spam raderas.
Mina bilder och min design redigeras i
Photoshop CS6.
Jag är
inte intresserad av frågestunder eller tävlingar.




Spara uppgifter
Trackback