EOS

 
 
Ett litet, rosa påskägg! De söta små läppbalsamen från eos är en storfavorit bland såväl kändisar som skönhetsbloggare. Den sfärformade kulan innehåller ett välsmakande cerat som återfuktar och håller läpparna mjuka - helt paraben- och petrolatumfritt! Petrolatum finns i många olika läppcerat och lägger sig som en hinna över läpparna som känns återfuktade tills ämnet gnuggas av. Läpparna känns torra och man applicerar ett nytt lager balsam. Ser ni den dåliga cirkeln?
 
Men eos läppbalsam innehåller alltså inget petrolatum och är helt säkert att använda :) Kulorna finns i åtta olika smaker och färger och säljs bl.a. på Kicks.
 
 
Har du något läppbalsam från eos?


Du har väl inte missat att jag bytt blogg? Klicka här för att komma till min nya sida!



Emma och Amelia -enäggstvillingar och modeller

I love it!

2014-04-19 22:28:29
URL: http://emmaochamelia.blogg.se/
Robex Lundgren

såna där är coola

2014-06-04 16:15:10
URL: http://ghgumman.blogg.se/


Namn


E-mail (publiceras ej)


Blogg/hemsida


All spam raderas.
Mina bilder och min design redigeras i
Photoshop CS6.
Jag är
inte intresserad av frågestunder eller tävlingar.




Spara uppgifter
Trackback