Tips! Nivea In Shower Body Milk

 
Niveas senaste nyhet In Shower Body Milk/Body Lotion
 (milk är för torr hud, lotion för normal) är riktigt genomtänkt och min nya favoritlotion! Den är utformad för personer som har bråttom och inte hinner med den
 
långa rutinen med dusch, torkning, insmörjning, dunstning på morgonen - den här krämen applicerar man istället i duschen, och sköljer sedan av den. När man kommit ut är det bara att torka kroppen och ta på sig kläderna!
 
Jag var skeptisk till den här produkten - hur skulle den kunna tränga in utan verkningstid? Det enda man gör är att stryka på den och sedan skölja av den direkt - men den fungerar otroligt bra. Doften är typisk Nivea, huden känns återfuktad i dagar och krämen är väldigt dryg.
 
 
   Priset (65 kr) är också ett jättebra pris för 250ml, speciellt eftersom en liten klick lotion räcker långt. Jag rekommenderar den här till alla som vill ha en kortare duschrutin!
 
 
Har ni provat Nivea In Shower Body Milk eller Lotion?


Du har väl inte missat att jag bytt blogg? Klicka här för att komma till min nya sida!





Namn


E-mail (publiceras ej)


Blogg/hemsida


All spam raderas.
Mina bilder och min design redigeras i
Photoshop CS6.
Jag är
inte intresserad av frågestunder eller tävlingar.




Spara uppgifter
Trackback